Covid-19 Bilgilendirmeleri İçin Tıklayınız..

Marka Politikası

İstanbul Aydın Üniversitesi, kurumsallaşma kültürünü oluşturmak ve sürdürmek için benimsediği stratejik ilke ve hedefler doğrultusunda tüm paydaşlarıyla ortak kimlik oluşturmayı hedefler. Bu doğrultuda Üniversitemizin markası, standart renkler, logo, isim ve tasarım öğeleri gibi görsel parmak izleri ile üniversitemizin benzersizliğini ve kalitesini vurgulayan birer sembol olarak kabul edilir. İstanbul Aydın Üniversitesi, diğer üniversitelerden farklılaşan ve güçlü yanlarını önceliklendiren bir yaklaşımla aşağıdaki ilkeler kapsamında bir marka politikası benimser:

 

İLKELER

  • Kalite odaklı olma: Eğitim-Öğretim, Araştırma-Geliştirme, Toplumsal Katkı faaliyetleri ile idari ve yönetimsel süreçlerde en yüksek kalite standartlarını benimseyerek sürekli iyileştirme ve mükemmeliyeti hedeflemek
  • Öğrenci memnuniyetini esas alan yaklaşım : Öğrencilerimizin ihtiyaçlarına ve beklentilerine odaklanarak düzenli olarak geri bildirimlerini alma
  • İş Birliği ve Paylaşımda Bulunma: Akademik ve idari personel arasında iş birliği ve paylaşım kültürünü teşvik ederek kurum içi iletişimi güçlendirmek,
  • Sürekli Yenilik ve Gelişim Gösterme : Değişen eğitim ve teknoloji trendlerine uyum sağlamak için sürekli yenilikçi yaklaşımlar geliştirmek ve gelişime açık bir kurum kültürü oluşturmak,