Covid-19 Bilgilendirmeleri İçin Tıklayınız..

Kurumsal İletişim Politikası

İstanbul Aydın Üniversitesi kurumsal iletişim politikası, kurumun tüm iç ve dış paydaşlarıyla her türlü bilgi paylaşımının, bu paylaşım süreci içinde kullanılan mesaj biçiminin, teknik ve yöntemlerin kuruma katacağı değer gözetilerek yönetilmesini esas almaktadır. Üniversitemiz tüm paydaşları ile sürekli etkileşimini sağlayan dinamik bir iletişim kurmayı hedeflemektedir. Bu hedef doğrultusunda stratejik iletişim süreçlerinin sürdürülebilir bir şekilde yönetilmesini gözetir.

İLKELER

  • Üniversitenin Tanıtımına Katkı: Ulusal ve uluslararası medyada kurumla ilgili haber, röportaj, bültenler hazırlayarak kurumun dış paydaşlar açısından tanınmasına katkı sağlamak ve etkinliklerde kullanılacak görselleri kurum imajına uygun düzenlemek
  • Kurum İç Ve Dış Faaliyetleri Yürütmek: Paydaşlarımız ile iletişimin en üst seviyede tutmak için yeni girişimler önermek, akademik, idari kadro ve öğrenciler arasında bilgi paylaşımı yapmak ve tanıtım günleri düzenleyerek etkili iletişim kurmak, ulusal ve uluslararası düzeyde bilimsel, sanatsal, kültürel etkinlikleri desteklemek
  • Doğru Medya Planlaması Yapmak: Kurumun web sitesini ve sosyal medya hesaplarını yönetmek, yazılı ve görsel basınla ilişkileri geliştirerek medyayı etkin bir şekilde kullanmak
  • Hesap Verilebilirlik Ve Toplumsal Değerlere Saygı: Sosyal etkinliklerde kurumsal ve toplumsal değerlere bağlı olarak çalışmak ve medya ilişkilerinin daha stratejik olmasını sağlayan açıklık, şeffaflık ilkesini benimsemek.